CENÍK
od 5.5.2022 jsme byli nuceni ceník upravit, akce rezervované do tohoto data se řídí ceníkem původním.
V konečné společně domluvené provizi je vždy zahrnut:
Čas a práce za stavění a následné skládání aparatury, světel, včetně vyskladnění a naskladnění, osobní schůzka, popřípadě prohlídka prostorů místa konání svatby, dále pak práce profesionálního DJ / Moderátora / Komentátora, pronájem vybavení - zvuk, světla, mlhovače (včetně náplní), případně digitální příprava, Vámi vybrané, muziky k událostem dne.
1. Malá svatba cca 4 - 25 osob
6 hodinová produkce
• zvuk 800w rms - dva aktivní reproduktory (cca 800w rms)
• služby profesionálního DJe / moderátora
• 4x základní světelné efekty. (paprskové + par 56)
provize obsahuje: stavění a následné skládání aparatury, světel, včetně vyskladnění a naskladnění, osobní schůzka, popřípadě prohlídka prostorů místa konání svatby, dále pak práce profesionálního DJ / Moderátora / Komentátora, pronájem vybavení - zvuk, světla, mlhovače (včetně náplní), případně digitální příprava, Vámi vybrané, muziky k událostem dne.
8500 Kč
2. Menší svatba cca 30 - 50 osob
7 hodinová produkce
• zvuk 1800w rms - 2x aktivní reproduktory (cca 800w rms) , 1x aktivní subwoofer (1000w rms)
• služby profesionálního DJe / moderátora / soutěže
• paprskové efekty, mlhostroj, 4x otočné hlavy (LED 60W) , 4x osvětlení bodovými světly LED PAR 56
provize obsahuje: stavění a následné skládání aparatury, světel, včetně vyskladnění a naskladnění, osobní schůzka, popřípadě prohlídka prostorů místa konání svatby, dále pak práce profesionálního DJ / Moderátora / Komentátora, pronájem vybavení - zvuk, světla, mlhovače (včetně náplní), případně digitální příprava, Vámi vybrané, muziky k událostem dne.
10900 Kč
3. Svatba cca 50 - 100 osob
7 hodinová produkce
• zvuk 2200w rms - 2x aktivní reproduktory (800w rms), 2x aktivní subwoofer (1400w rms)
• služby profesionálního DJe / moderátora / soutěže
• světla - dle výběru - 6x otočné hlavy (LED 60w) , paprskové efekty, 2x WASH LED otočné hlavy, výrobník mlhy, 6x bodové RGBW LED PAR 56, 4x RGBW LED PAR 36, 2x LED UV reflektory
provize obsahuje: stavění a následné skládání aparatury, světel, včetně vyskladnění a naskladnění, osobní schůzka, popřípadě prohlídka prostorů místa konání svatby, dále pak práce profesionálního DJ / Moderátora / Komentátora, pronájem vybavení - zvuk, světla, mlhovače (včetně náplní), případně digitální příprava, Vámi vybrané, muziky k událostem dne.
15000 Kč
4. Velká svatba cca nad 100 osob
8 hodinová produkce
• zvuk 3400w rms - 2x aktivní reproduktory (1400w rms) 2x subwoofer (2000w rms) + dle potřeby možnost posílení (za příplatek) o další reproduktory (až 6000w rms)
• služby 2x profesionálního DJe / moderátora / soutěže
• světla - dle výběru a potřeby - až 16x otočné LED hlavy, 16 bodových světel (PAR 56 / 36), mlhostroje, paprskové efekty, barevné RGB lasery (400mW), 2x LED UV reflektory
provize obsahuje: stavění a následné skládání aparatury, světel, včetně vyskladnění a naskladnění, osobní schůzka, popřípadě prohlídka prostorů místa konání svatby, dále pak práce profesionálního DJ / Moderátora / Komentátora, pronájem vybavení - zvuk, světla, mlhovače (včetně náplní), případně digitální příprava, Vámi vybrané, muziky k událostem dne.
19990 Kč
5. Zvučení obřadu
Velice oblíbená varianta.
V ceně je domluva, digitální příprava Vámi zvolených skladeb, následná celá produkce. Popřípadě využití dalších reproboxů.
pro představu se většinou plánuje:
nástup nevěsty, nástup ženicha, proslov oddávajícího, samotný slib (bez hudby, ze zákona) , odchod od oltáře (špalír) a další dle domluvy.
3000 Kč
6. Doprava
na cestu za Vámi a zpět , od města Teplice
7 Kč/km
7. Prodloužení zábavy
Pokud se Vy a Vaši hosté skvěle bavíte, lze produkci protáhnout, dle Vašich požadavků.
Cena je za každou další započatou hodinu.
1500 Kč/hod
8. Celodenní servis - 12 hodin (balíček)
12 hodinová produkce
vybavení bod 3. (50-100 lidí) v ceně podkresová hudba a zvučení obřadu + dle potřeby přídavné reproduktory a světla.
provize obsahuje: stavění a následné skládání aparatury, světel, včetně vyskladnění a naskladnění, osobní schůzka, popřípadě prohlídka prostorů místa konání svatby, dále pak práce profesionálního DJ / Moderátora / Komentátora, pronájem vybavení - zvuk, světla, mlhovače (včetně náplní), případně digitální příprava, Vámi vybrané, muziky k událostem dne.